כמעט כל אתר אינטרנט שמכבד אתה עצמו מפרסם תוכן ויזואלי על מנת להעשיר את התוכן הטקסטואלי, לייצר יותר פניות ועניין מצד הגולשים.
נכון להיום ניתן למצוא עשרות מאגרי תמונות בינלאומיים, אך הבעיה המרכזית בכולם היא שהמאגרים הבינלאומיים לא מספיק אותנטיים לגולש הישראלי וכתוצאה מכך מועברת לגולש התחושה היא מדובר בזיוף, לא אמיתי 🙂
מאגרי תמונות ישראליים מומלצים להורדה מיידית
לצערנו, כמות המאגרים הישראליים מצומצמת מאוד אך למרות זאת, בהחלט ניתן למצוא מאגרים בחינם ובתשלום אשר מאפשרים לך להוריד תמונות באיכויות ורזולוציות גבוהות לשימוש פרטי ומסחרי. לאחר ההורדה, ניתן להשתמש בתמונה לצרכים פרטיים (הדפסת תמונה על קנבס, מצגות וכדומה) או לצרכים עסקיים (הדפסת שמשוניות, הדפסת קטלוגים, הדפסת רולאפים וכדומה).
אם אתה מחפש מאגרי תמונות ישראליים, תוכל להשתמש בכל אחד מהמאגרים הבאים:
- תאמונה – מאגר תמונות מסחרי אשר מתמחה בפרסום, הפצה ושיווק של תמונות יהדות של הציבור הדתי-חרדי בישראל. מאגר התמונות של תאמונה מאפשר לך להיחשף לאלפי תמונות בלעדיות, ייחודיות ומסקרנות של צלמים ישראליים בנושאים מגוונים החל מתמונות חגים (תמונות של פסח, ראש השנה, סוכות, יום העצמאות, פורים וכדומה) ועד תמונות של רבנים, מתפללים ומקומות קדושים לציבור הדתי-חרדי בישראל.
- Picjew – המאגר של Picjew הוא עוד מאגר תמונות מסחרי אשר קשור לעולם התוכן של הציבור הדתי-חרדי בישראל. המאגר מאפשר לרכוש תמונות החל מ – 39 ₪ לתמונה בודדת או בחבילות חודשיות של 200 ₪ עם הגבלה להורדה של עד 25 תמונות מן המאגר מידי חודש.
- Goisrael – המאגר של Goisrael הוא מאגר תמונות ציבורי אשר הוקם על ידי משרד התיירות בישראל עם מטרה לעודד הפצה של תמונות איכותיות של מקומות, אנשים והווי ישראלי. המאגר של Goisrael מופץ בחינם עם דרישה למתן קרדיט/קישור חוזר לאתר Goisrael.
- פיקיוויקי – המאגר של פיקיוויקי הוא מאגר תמונות שיתופי אשר הוקם, מתוחזק ומנוהל על ידי ויקימדיה ישראל, איגוד האינטרנט הישראלי ומט"ח. המאגר כולל יותר מ – 42,000 תמונות שונות אשר מועלות ומופצות על ידי הגולשים. כמו כן, המאגר של פיקיוויקי כולל אוספים מיוחדים, בלעדיים ומיוחדים של ארגונים, מוסדות ומוזיאונים כמו ארכיון השומר הצעיר, ארכיון עין החורש, מוזיאון הרצל, עיריית חיפה ועוד.
לסיכום, שילוב של תמונות אווירה איכותיות בעמודי האתר שלך מאפשרות לך לקבל חשיפה גבוה יותר, לקדם מעורבות מצד הגולשים וכתוצאה מכך לקדם את כמות המכירות, הפניות והלידים שמגיעים דרך אתר האינטרנט.